Eerste neuromarketing agency van Zeeland – Marketing gebaseerd op onderzoek ūü߆

Mike Vermeijs

Mike Vermeijs

Aangenaam, mijn naam is Mike Vermeijs en samen met Arthur ben ik Neurotive gestart. Mijn ondernemerswens begon tijdens mijn opleiding op de HZ University. Het begon met een bedrijf in web-development, maar al snel ambieerde wij naar meer en groeide wij uit naar een Neuromarketing bureau, omdat wij in de praktijk zagen dat er teveel websites waren die niet gebruiksvriendelijk waren ingericht.

Waarom ik neuromarketing interessant vind?

Het bestuderen van deze theorie heeft mij geholpen om patronen in mijn eigen leven te herkennen en eindelijk te begrijpen waarom ik bepaalde handelingen op verschillende momenten uitvoer. √Čn daar ligt nou precies mijn interesse, waarom doen mensen bepaalde dingen en is dit dan bewust of misschien wel vaker onbewust?

Daar legt Neurotive zich precies op toe: de psychologische kant van marketing. Door middel van geavanceerd eye-tracking onderzoek meten wij zowel bewust als onbewust gedrag. Zo kunnen wij de marketing strategisch vormgeven om de beoogde resultaten te behalen.

Dus, waarom vind ik Neuromarketing zo interessant? Omdat het mij in staat stelt om de complexiteit van het menselijk gedrag te doorgronden en te ontdekken wat mensen drijft en hoe we dit gedrag kunnen be√Įnvloeden om op deze manier nog meer waarde toe te voegen aan de marketing van onze klanten!

Mike Vermeijs
Scroll to Top