Eerste neuromarketing agency van Zeeland – Marketing gebaseerd op onderzoek 🧠

Neuromarketing,
Neurotive

Neurotive haar neuromarketing onderzoek is gebasseerd op een eye-tracking onderzoek, waarin het bewuste en het onbewuste gedrag van de consument wordt gemeten. Met het doel om het maximale uit uw marketing te halen.

Ontdek Eyetracking

Mike Vermeijs

Research specialist

Neuromarketing voor uw bedrijf?

Neuromarketing is een opkomende service die bestaat uit de combinatie van drie verschillende bekende services, namelijk marketing, marktonderzoek en gedragswetenschap. Deze gloednieuwe service achterhaalt de antwoorden op de meest moeilijke vraagstukken over bepaalde keuzes die mensen (klanten) maken. 

Daarnaast kunnen wij door het toepassen van neuromarketing het gedrag van mensen verklaren aan de hand van verschillende technieken en onderzoeksmethodes. Een van deze methodes is eye-tracking, waarmee wij exact kunnen achterhalen waar jouw klanten naar kijken. 

Het mooie aan neuromarketing is dat je niet alleen het bewuste gedrag kunt meten, maar nog veel belangrijker het onbewuste gedrag, Een leuk feitje is dat 95% van alle keuzes die wij als mensen maken onbewust zijn! Zo rationeel zijn wij mensen dus niet… 

Bent u benieuwd naar welke producten of aanbiedingen er worden opvallen in uw fysieke winkel? Kom erachter tijdens het eye-tracking onderzoek…

Grote kans dat uw conversie niet presteert zoals u zou willen, vanwege een tegenvallende gebruiksvriendelijkheid van de website/advertentie. Kom er tijdens het eye-tracking onderzoek achter…

Heeft u geen idee hoe mensen uw (online) winkel ervaren? Kom er tijdens het eye-tracking onderzoek achter welke klantenreis uw klanten bewandelen…

Tot nu toe zijn er nog geen cases die Neurotive beschouwde als ‘niet mogelijk’. Neurotive staat om deze reden open voor alle soort cases! Benieuwd naar onze aanpak?

BEDRIJVEN DIE U ZIJN VOORGEGAAN

Ontdek Eyetracking

Mike Vermeijs

Research specialist

Waarom,
Neuromarketing?

Wij als neuromarketeers geloven erin dat neuromarketing een betere manier is om marketing te meten, omdat het gebaseerd is op een realistischer beeld van hoe het er in de praktijk aan toe gaat. Neuromarketing gaat over exact dezelfde vraagstukken als andere typen marktonderzoeken claimen op te lossen. Alleen zijn de antwoorden hierop een stuk betrouwbaarder.

Scroll to Top