Eerste neuromarketing agency van Zeeland – Marketing gebaseerd op onderzoek 🧠

over ons

Een mooi stukje over ons: “Nieuwe horizonten worden ontdekt door de kracht van jeugdig ondernemerschap. Samen vormen wij een dynamisch team dat de wereld durft te veroveren, gedreven door innovatie en vastberadenheid” 

Over ons

“In the middle of difficulty lies opportunity” – Albert Einstein

Let's meet

Arthur Piso

Arthur Piso

Marketeer - mede eigenaar

Mike Vermeijs

Mike Vermeijs

Research specialist - mede eigenaar

Ons verhaal

Dagelijks zijn wij bezig met innovatie, en dus ook met het door ontwikkelen van onze eigen service. Bij doorontwikkeling hoort zo- nu-en-dan dan ook verandering. Vanaf heden zullen wij verder gaan onder de naam Neurotive. In de afgelopen tijd is onze focus, van web development, overgegaan op neuromarketing. Wat een combinatie is van drie verschillende bekende services in de markt, namelijk: Marketing, marktonderzoek en gedragswetenschap.

Tijdens onze eerste jaren als web development bureau kwamen wij er namelijk achter dat er veel websites niet gebruiksvriendelijk zijn naar de eindgebruiker. Om deze reden zie je vaak dat er een slechte conversie is op de website, omdat mensen afhaken in de klantenreis door onduidelijkheden. Naarmate wij ervaring op deden met neuro usability onderzoek op websites ontdekte wij ook de mogelijkheden om Eye tracking onderzoek toe te passen op fysieke omgevingen (Bijv. retail winkels) en andere marketing uitingen.

Door onze, op eye-tracking gebaseerde, neuromarketing methode toe te passen op uw (online) winkel en/ of marketing, bent u zich er van bewust of uw (online) winkel of reclame juist is vorm gegeven en ingedeeld. Dit doordat uw doelgroep dit prijs geeft, aangezien we tijdens dit onderzoek letterlijk door de ogen kijken van uw klanten!  Hierdoor zullen er geen euro’s verloren gaan aan dure campagnes, maar leveren deze bewezen resultaat op!

Onze manier van werken

Ontdek welke apparatuur Neurotive gebruikt in haar Neuro usability onderzoek.

Ik ben benieuwd!

Ontdek de persoonlijke manier van werken samen met Neurotive.

Ik ben benieuwd!

Ontdek Eyetracking

Mike Vermeijs

Research specialist

Onze overtuiging

Wij als neuromarketeers geloven erin dat neuromarketing een betere manier is om marketing te meten, omdat het gebaseerd is op een realistischer beeld van hoe het er in de praktijk aan toe gaat. Neuromarketing gaat over exact dezelfde vraagstukken als andere typen marktonderzoeken claimen op te lossen. Alleen zijn de antwoorden hierop een stuk betrouwbaarder.

Scroll to Top