Eerste neuromarketing agency van Zeeland – Marketing gebaseerd op onderzoek 🧠

Neurotive,
Research

Neurotive is gespecialiseerd in verschillende soorten onderzoeken. Denk aan Neuro usability research, retail onderzoek en maatschappelijk onderzoek. Alle Onderzoeksmogelijkheden zijn aan de hand van Eye-tracking. Waardoor uw resultaat niet langer gebasseerd is op bedenkingen, maar op feiten!

Ontdek Eyetracking

Mike Vermeijs

Research specialist

Neuromarketing

Kom erachter wat er met neuromarketing voor uw bedrijf te ontdekken valt! Bijvoorbeeld: Het verhogen van conversie of uw (online) klantenreis inzichtelijk maken.

Retail research

Kom erachter wat er met retail research voor uw bedrijf te ontdekken valt! Bijvoorbeeld: Schapsoptimalisatie, looppaden optimaliseren of het inzichtelijk krijgen van uw klantenreis.

Maatschappelijk research

Kom erachter wat Neurotive voor uw maatschappelijk belang kan betekenen! Door jouw boodschap op een psychologisch bewezen manier over te brengen via: bushokjes, billboards en sociale media. Allemaal voorbeelden van hoe je mensen maatschappelijk (onbewust) kunt beïnvloeden.

BEDRIJVEN DIE U ZIJN VOORGEGAAN

Research voor uw bedrijf?

Neuromarketing is een opkomende service die bestaat uit de combinatie van drie verschillende bekende services, namelijk marketing, marktonderzoek en gedragswetenschap. Deze gloednieuwe service achterhaalt de antwoorden op de meest moeilijke vraagstukken over bepaalde keuzes die mensen (klanten) maken. 

Daarnaast kunnen wij door het toepassen van neuromarketing het gedrag van mensen verklaren aan de hand van verschillende technieken en onderzoeksmethodes. Een van deze methodes is eye-tracking, waarmee wij exact kunnen achterhalen waar jouw klanten naar kijken. 

Het mooie aan neuromarketing is dat je niet alleen het bewuste gedrag kunt meten, maar nog veel belangrijker het onbewuste gedrag, Een leuk feitje is dat 95% van alle keuzes die wij als mensen maken onbewust zijn! Zo rationeel zijn wij mensen dus niet… 

Bent u benieuwd naar welke producten of aanbiedingen er worden opvallen in uw fysieke winkel? Kom erachter tijdens het eye-tracking onderzoek…

Kom er achter!

Grote kans dat uw conversie niet presteert zoals u zou willen, vanwege een tegenvallende gebruiksvriendelijkheid van de website/advertentie. Kom er tijdens het eye-tracking onderzoek achter…

Kom er achter!

Heeft u geen idee hoe mensen uw (online) winkel ervaren? Kom er tijdens het eye-tracking onderzoek achter welke klantenreis uw klanten bewandelen…

Kom er achter!

Tot nu toe zijn er nog geen cases die Neurotive beschouwde als ‘niet mogelijk’. Neurotive staat om deze reden open voor alle soort cases! Benieuwd naar onze aanpak?

Vraag of uw case mogelijk is!

Scroll to Top