Eerste neuromarketing agency van Zeeland – Marketing gebaseerd op onderzoek 🧠

Werkwijze Neurotive

tijdens de gehele samenwerking hecht Neurotive veel waarde aan persoonlijk contact. Om deze reden komt dit duidelijk terug in de gehele werkwijze van Neurotive!

Werkwijze Neurotive
1.

Kennismaking en knelpunten bespreken:

Een fijne persoonlijke kennismaking staat op nummer 1 bij Neurotive! Wij van Neurotive geloven er namelijk in dat je door goed contact beide beter zal presteren. Tijdens deze kennismaking kijken wij samen met u waar de huidige knelpunten zitten in uw marketing.

2.

Voorstel + offerte:

Op basis van het eerste gesprek en verdere informatie stellen wij een onderzoeksvoorstel op. Dit laten wij eerst volledig door u lezen, zodat we er zeker van zijn dat alles wordt meegenomen in het onderzoek. Bij dit onderzoeksvoorstel ontvangt u ook de betreffende offerte, zodat u direct duidelijkheid hebt over de kosten.

3.

Actie!

Zodra het onderzoeksvoorstel volledig goed in elkaar zit, gaan wij voor u aan de slag! Eerst zullen wij respondenten werven binnen de benodigde doelgroep, zodat het onderzoek zo realistisch mogelijk is. Wanneer deze verzameld zijn, treffen wij de benodigde voorbereidingen om de betrouwbaarheid en validiteit te waarborgen. Wanneer deze getroffen zijn, kan het onderzoek beginnen!

4.

De eerste resultaten!

De eerste keiharde feiten komen naar voren! De resultaten uit het onderzoek zullen vervolgens grondig geanalyseerd worden. Daarna zullen er conclusies getrokken worden uit het gehele onderzoek en worden er onderbouwde aanbevelingen opgesteld, vanuit de gedragswetenschap.

5.

Einde?

Dit ligt in uw handen! Wij van Neurotive kunnen het aanbevelingsrapport met u delen, waarmee het bedrijf vervolgens zelf aan de slag kan gaan. Het mooie van Neurotive is dat wij zowel het onderzoek als de marketing binnen één bedrijf aanbieden! Hierdoor is het mogelijk om de aanbevelingen door Neurotive uit te laten voeren, zodat u verder kunt met waar u goed in bent. Dan doen wij dat ook. 😉

6.

What's next?

Bij Neurotive ben je nooit uitgeoptimaliseerd. Wanneer je de return on investment (ROI) van het eerste onderzoek achterhaalt, zullen we verder met elkaar in gesprek gaan over alle andere mogelijkheden binnen uw bedrijf!

Scroll to Top